"Io sono a la Toscana..."

O mejor dicho: “Io sono tocándome el pirándolo”.  Esta expresión podría definir mucho mejor la situación actual de la Federación. “Cerrado por vacaciones” o “Vuelva usted en setiembre, aquí no hay nadie”.
Que el mes de agosto esté considerado inhábil a todos los efectos por los organismos oficiales y la judicatura, no es más que una muestra de cómo funciona este país, pero de ahí a que la Federación no deje programado el calendario de partidos amistosos, triangulares y torneos varios de verano, ya va un trecho. Pero la cosa es mucho más grave que todo esto:
El Juez Único y toda su familia están pasando las vacaciones en la Toscana a costa de las cuotas que los jugadores ingresan en la Federación para poder tramitar su ficha federativa. Nunca jamás se vivió nada tan escandaloso por parte de nuestros dirigentes deportivos.
“Io sono a la Toscana...”

Butanito García
18.08.2011

2 comentarios:

  1. Alguns periodistes, sense cap mena de dubte influenciats i untats per alguns dirigents i/o jugadors (no sé on comença un i acaba l'altre) aprofiten l'agost per deixar anar algunes acusacions molt greus, després això caldrà contrastar-ho amb l'actual juez único, es presenta una tardor calenteta....

    ResponderEliminar
  2. El Butanito aquest no ens deixa tranquils ni al mes d'agost, suposo que seguint les ordres de la senyora aquesta de bon veure que li porta els assumptes (i ves a saber quines altres coses) a l'inefable Marc Chang. S'haurà de fer veure a la Central Lechera que els blogs són per les cròniques dels partits, no per fer campanya electoral quan la gent va en xancletes i parasol....

    Berni Robredo (per si algú tenia algun dubte...)

    ResponderEliminar